学校法人
文際学園
日本外国語専門学校
Japan College of Foreign Languages
Japanese Language Division
資料請求
ホーム

-2016.7.14

日本語科の授業で、茶道体験をしてきました!

毎週、中級クラスにサポーターとして入ってくれる日本人学生さんが
茶道の心得があるということで、茶道に挑戦してみました。
慣れない正座で緊張しながらの体験でしたが、良い経験になりまた。

We had a trial class of tea ceremony! We have three Japanese students as assistant teachers, and they have knowledge of tea ceremony. So they taught us the manner of tea ceremony. Although we were a little nervous and it was kind of hard to keep sitting with our legs bent beneath us, we had a good time anyway!

バックナンバー

バックナンバー

日本外国語専門学校・日本語科 東京
〒171-0031東京都豊島区目白5-18-17 TEL:03-5996-5411JR目白駅 徒歩12分・西武池袋線椎名町駅徒歩5分